profile - pasypl blue stamp.jpg

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Γλάδστωνος 10, 10677 Αθήνα Τηλ./Φαξ.: 210 3804404

email: pasypl@pasypl.gr &http://ww.pasypl.gr

 

 

Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου

Διοικητικής Μεταρρύθμισης και

Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

 

 

Αρ. Πρωτ.: 12.1/15

 

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Αρ. 121/15

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

 

Έχοντας υπόψη:

4 Την επιτακτική ανάγκη κατάρτισης των εργαζομένων σε βασικές ή/και εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στο συνεχώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον και την προβλεπόμενη αξιολόγηση όλων των υπαλλήλων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ.

4 Τις κατευθύνσεις του ΥΔΜΕΔ, που αφορούν στην ανάγκη επιμόρφωσης όλων των υπαλλήλων, ανεξάρτητα κλάδου, ειδικότητας και σχέσης εργασίας, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπηρεσιών καθώς και την αναγκαία βελτίωση της επικοινωνίας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των πολιτών.

 

: Δράση: Τηλεκπαίδευση - e-learning σε Διοίκηση και Πληροφορική

 

Υποέργα: 1. Ειδικές Επιμορφωτικές (θεματολογικές) ασκήσεις ΑΣΕΠ και ηλεκτρονικά τεστ αξιολόγησης Γνώσεων/Δεξιοτήτων (για την επικαιροποίηση και ενίσχυση των γνώσεων)

 

2. Χειρισμός Υπολογιστή (απαιτούμενο ΑΣΕΠ) - Σχεδίαση μέσω Η(AutoCAD) - Γραφιστική Επεξεργασία Εικόνων - Ανάπτυξη Ιστοσελίδων (FrontPage-HTML) - Ολοκληρωμένη Γραμματειακή Υποστήριξη - Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πολιτών, Διοίκηση/Διαχείριση Έργων Τεχνικός Η/Υ & Δικτύων - Εκμάθηση γλωσσών (Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ισπανική, Ιταλική)

 

3. ITIL Πιστοποίηση Επαγγελματία Πληροφορικής (Επάρκεια Πληροφορικού - ΙΤ)

 

4. Εκπαίδευση Εκπαιδευτών - Εκπαιδευτικών (Διεθνώς Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής)

 

? Η εκπαίδευση υλοποιείται από το διαδίκτυο, μέσω πλήρους διαδραστικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης που προσομοιάζει με ιδιαίτερο μάθημα. Για αποτελεσματική εκμάθηση παρέχεται επιπλέον ψηφιακό υλικό (εγχειρίδια & ασκήσεις) και εκπαιδευτική υποστήριξη. Τα μαθήματα συνδυάζουν καθοδήγηση, εικόνα, ήχο και video υψηλού επιπέδου και αρτιότητας.

 

P Η επιτυχής ολοκλήρωση κάποιου προγράμματος δίνει την δυνατότητα απόκτησης διεθνώς αναγνωρισμένου πιστοποιητικού κατόπιν εξετάσεων, με την κατάλληλη προετοιμασία και συνδρομή του έγκυρου επαγγελματικού μας φορέα και επιπλέον, για τις εξειδικευμένες δεξιότητες, χορήγηση Πιστοποιητικού Επάρκειας γνώσεων.

 

Παρακαλούμε να κοινοποιήσετε το παρόν στους εργαζόμενους όλων των υπηρεσιών σας και να αναρτηθεί στους πίνακες ανακοινώσεων (σχετ. Ν. 1264/82, Ν. 3528/07 και ισχύουσα Συλλογική Συμφωνία 20/12/04 μεταξύ ΠΟΣΥΠΛ - ΥΠΕΣΔΔΑ άρθρα 1 έως 8 και 13, Ν. 2738/99). Ευχαριστούμε για την συνεργασία και την άμεση διαβίβαση της παρούσης.

 

 

 

Ο Πρόεδρος

Κρητικός Κώστας

 

 

 

profile - pasypl blue stamp.jpg

 

Ο Γεν. Γραμματέας

Σκολαρίκος Χρήστος

 

 

 

 

 


 

 

Μεθοδολογία υλοποίησης Σεμιναρίων

 

Για την εκπαίδευσή σας, μπορείτε να προμηθευτείτε από το Σύλλογο, ένα ειδικό για το σκοπό αυτό πλήρως οπτικοακουστικό Σύστημα Εκμάθησης-Αυτοεκπαίδευσης στα Ελληνικά μέσω Internet, έτσι ώστε να εκπαιδευτείτε με την πετυχημένη μέθοδο της Εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e-Learning). Επιπλέον, για την πλήρη εκμάθησή της διδακτέας ύλης, το σύστημα σας υποστηρίζει με σειρά ερωτο- απαντήσεων εμπέδωσης της ύλης, καθώς και από οπτικοακουστικές ασκήσεις αυτοαξιολόγησης και πρόσθετα ένα βιβλίο για κάθε ενότητα. Το συνολικό κόστος της άδειας χρήσης του εκπαιδευτικού συστήματος προσφέρεται, για τους εκπαιδευόμενους του ΠΑΣΥΠΛ, στην ειδική συμβολική τιμή των 95 (αντί της κανονικής των 380) και χορηγείται κατόπιν σχετικής σας αίτησης.

Η παραπάνω μέθοδος στηρίζεται σε μια ειδικά αναπτυγμένη εκπαιδευτική πλατφόρμα Μάθησης η οποία σας βοηθάει αποτελεσματικά με απλό τρόπο στην εκμάθηση ή και επικαιροποίηση των απαιτούμενων γνώσεων καθώς και στην επιτυχία στις εξετάσεις για αναγνωρισμένο πιστοποιητικό Πληροφορικής εφόσον επιθυμείτε. Μαθαίνετε εύκολα, από το σπίτι ή/και το γραφείο, 24 ώρες το 24ωρο, σε πλήρως πολυμεσικό περιβάλλον (κείμενο, εικόνα, video, αφήγηση, καθοδήγηση), τις (3) υποχρεωτικές για το δημόσιο ενότητες που είναι το Word (επεξεργασία κειμένου), το Excel (υπολογιστικά φύλλα) και το Internet-Outlook (διαδίκτυο-επικοινωνίες) καθώς επίσης το Power Point (παρουσιάσεις), την Access (βάσεις δεδομένων) και τα Windows (λειτουργικό σύστημα). Είναι εύκολο στη χρήση του, συνοδεύεται από αναλυτικές οδηγίες χρήσης και το κυριότερο μέσω των ειδικών ασκήσεων που περιλαμβάνει εξασφαλίζει την σίγουρη επιτυχία σας στις εξετάσεις.

 

Επικουρικά και όσον αφορά το κύρος, την αξιοπιστία και κατάλληλη προετοιμασία που παρέχει ο Σύλλογος, σας αναφέρουμε ότι μέχρι σήμερα έχει πιστοποιηθεί στον ΠΑΣΥΠΛ μεγάλος αριθμός ανώτερων στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης, προσωπικό Υπουργείων, ΑΕΙ-ΤΕΙ, ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, καθώς και στελέχη της Αστυνομίας, Πυροσβεστικής και Αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων.

 

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα του ΠΑΣΥΠΛ. Καλή σας επιτυχία...

 


 

Λογισμικό Πιστοποίησης βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων

 

Το e-learning πακέτο Office 2007/2010/2013 με όλες τις ενότητες (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook) καθώς και τα Windows 7/8/10 αποτελούν ένα πλήρες σύγχρονο σύστημα τηλεκατάρτισης μέσω Internet, με το οποίο μαθαίνετε ανεξάρτητα τόπου και χρόνου και σας βοηθά αποδεδειγμένα στην απόκτηση αναγνωρισμένου από το Δημόσιο πιστοποιητικού χειρισμού Η/Υ. Στην περίπτωση αυτή μόλις έχετε κατανοήσει τον βασικό χειρισμό του Η/Υ, θα επικοινωνήσετε με τον Σύλλογο ώστε να εξασκηθείτε (άνευ κόστους) σε ειδικά τεστ προσομοίωσης εξετάσεων που έχουν αναπτυχθεί από το Εργαστήριο Τεχνολογίας του ΠΑΣΥΠΛ ειδικά για το σκοπό αυτό και σας συνδράμουν κατάλληλα στη σίγουρη απόκτηση του αναγνωρισμένου πιστοποιητικού, χωρίς να χρειαστεί να συμμετέχετε σε αλλεπάλληλες εξετάσεις και το κόστος που τις συνοδεύουν.

Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα προσφερόμενα σεμινάρια του ΠΑΣΥΠΛ τα οποία προετοιμάζουν αποδεδειγμένα αποτελεσματικά τους συμμετέχοντες και οδηγούν στην απόκτηση διεθνώς αναγνωρισμένης Πιστοποίησης Γνώσεων και Δεξιοτήτων.

 


 

ITIL Foundation in IT Service Management

(Εισαγωγική πιστοποίηση ITIL σε Διαχείριση Υπηρεσιών)

 

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό παρέχει ολοκληρωμένη πρώτου επιπέδου εκπαίδευση σε όσους εμπλέκονται στην παροχή, υποστήριξη και παράδοση Υπηρεσιών ΤΠ. Το Πλαίσιο του ITIL λειτουργεί σαν μια πηγή ορθών πρακτικών στη διαχείριση υπηρεσιών. Το ITIL χρησιμοποιείται από οργανισμούς παγκοσμίως για την δημιουργία και τη βελτίωση των ικανοτήτων στον τομέα της διαχείρισης υπηρεσιών.

Η διαχείριση υπηρεσιών είναι ένα σύνολο εξειδικευμένων οργανωτικών δεξιοτήτων για παροχή αξίας στους πελάτες με τη μορφή των υπηρεσιών. Οι δεξιότητες παίρνουν τη μορφή των λειτουργιών και διεργασιών για διαχείριση υπηρεσιών μέσω ενός κύκλου ζωής, με εξειδικεύσεις στη στρατηγική, το σχεδιασμό, τη μετάπτωση, τη λειτουργία και τη διαρκή βελτίωση. Οι δεξιότητες αντικατοπτρίζουν την ικανότητα ενός οργανισμού για υπηρεσίες, τις δεξιότητες του και την εμπιστοσύνη για ανάληψη δράσης. Η πράξη της μετατροπής των πόρων σε πολύτιμες υπηρεσίες είναι ο πυρήνας της διαχείρισης υπηρεσιών. Χωρίς αυτές τις δεξιότητες, ένας οργανισμός παροχής υπηρεσιών, είναι απλά μια δέσμη από πόρους που, από μόνη της, έχει σχετικά χαμηλή ουσιαστική αξία για τους πελάτες.

 

Στόχοι σεμιναρίου

Ο σκοπός της πιστοποίησης ITIL Foundation certificate in IT Service Management (Εισαγωγική πιστοποίηση ITIL Υπηρεσιών Διαχείρισης ΤΠ), είναι η απόκτηση γνώσεων σχετικών με την ορολογία, τη δομή και των βασικών εννοιών ITIL και η κατανόηση των βασικών αρχών των πρακτικών του ITIL για διαχείριση υπηρεσιών. Το σεμινάριο καλύπτει τις πέντε βασικές αρχές που παρέχουν μια ολοκληρωμένη άποψη των ΤΠ και της ενοποίησης τους με την επιχειρηματική στρατηγική. Αυτές οι πέντε αρχές είναι:

 

1. Στρατηγική υπηρεσιών: παρέχει καθοδήγηση για τον σχεδιασμό, ανάπτυξη και εφαρμογή υπηρεσιών διαχείρισης. Διασφαλίζει ότι οι συνολικοί επιχειρηματικοί στόχοι και στρατηγικές υποστηρίζονται από τους στόχους και τις στρατηγικές των ΤΠ του οργανισμού.

2. Σχεδιασμός υπηρεσιών: παρέχει καθοδήγηση για το σχεδιασμό νέων ή τροποποιημένων υπηρεσιών με σκοπό να ενταχθούν στο καθημερινό εργασιακό περιβάλλον.

3. Μετάπτωση υπηρεσιών: παρέχει καθοδήγηση στη διαχείριση αλλαγών σε συνδυασμό με κινδύνους και ποιότητα, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει ότι οι Λειτουργίες ΤΠ μπορούν να διαχειρισθούν αυτές τις αλλαγές στο πλαίσιο της υποδομής των ΤΠΕ.

4. Λειτουργία υπηρεσιών: παρέχει καθοδήγηση στην καθημερινή διαχείριση της υποδομής των ΤΠΕ. Συμβάλλει, επίσης, στον Κύκλο Ζωής Διαχείρισης Υπηρεσιών κατά την εκτέλεση εκείνων των διεργασιών που συνεισφέρουν στη βελτιστοποίηση των παρεχομένων υπηρεσιών.

5. Διαρκής βελτιστοποίηση υπηρεσιών: παρακολουθεί τον Κύκλο Ζωής της Διαχείρισης Υπηρεσιών. Προσδιορίζει ευκαιρίες για βελτιστοποίηση στην αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα των διεργασιών και την βελτιστοποίηση του κόστους που συνδέεται με την παροχή υπηρεσιών.

 

Ακροατήριο

Αυτή η πιστοποίηση απευθύνεται κυρίως προς:

Ÿ Άτομα που επιθυμούν μια βασική κατανόηση του πλαισίου του ITIL καθώς και του τρόπου χρήσης του ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα της διαχείρισης υπηρεσιών ΤΠ μέσα σε ένα οργανισμό

Ÿ Επαγγελματίες στον τομέα των ΤΠ που εργάζονται σε κάποιον οργανισμό ο οποίος έχει υιοθετήσει και έχει προσαρμοστεί στο πλαίσιο του ITIL και χρειάζονται να ενημερωθούν ώστε να συνδράμουν σε ένα διαρκές πρόγραμμα διαχείρισης υπηρεσιών

Ÿ Άτομα που χρειάζεται να κατανοήσουν τον τρόπο χρήσης του πλαισίου του ITIL για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών διαχείρισης ΤΠ μέσα σε ένα οργανισμό.

 

Το ακροατήριο μπορεί να περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται σε επαγγελματίες στον τομέα των ΤΠΕ, διευθυντικά στελέχη οργανισμών και άτομα που δημιουργούν διεργασίες. Η πιστοποίηση του ITIL είναι ανοικτή σε όλους που μπορεί να έχουν κάποιο ενδιαφέρον στο αντικείμενο της Διαχείρισης Υπηρεσιών. Προαπαιτήσεις Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προαπαιτήσεις για το σεμινάριο αυτό, προτείνεται όμως κατ ελάχιστο ένας χρόνος εμπειρίας στον Τομέα των ΤΠΕ.

 

Περιεχόμενο σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και της εξέτασης πιστοποίησης, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και κατανόηση σε θέματα που αφορούν τη συγκεκριμένη πιστοποίηση.

 

Η Διαχείριση Υπηρεσιών σαν μια πρακτική:

       Η έννοια των βέλτιστων πρακτικών στο Δημόσιο Τομέα

       Γιατί είναι επιτυχημένο το ITIL

       Η έννοια της υπηρεσίας

       Η έννοια των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών

       Η έννοια των εσωτερικών και εξωτερικών υπηρεσιών

       Η έννοια της διαχείρισης υπηρεσιών

       Η έννοια της διαχείρισης υπηρεσιών ΤΠ

       Η έννοια των μετόχων στη διαχείριση υπηρεσιών

       Τι είναι διεργασίες και τι λειτουργίες

       Το μοντέλο διεργασιών και τα χαρακτηριστικά των διεργασιών.

 

Ο κύκλος ζωής υπηρεσιών του ITIL:

         Η δομή του κύκλου ζωής των υπηρεσιών του ITIL

         Ο σκοπός, οι στόχοι και το πεδίο εφαρμογής του Κύκλου Ζωής των υπηρεσιών. (Στρατηγική Υπηρεσίας, Σχεδιασμός Υπηρεσίας, Μετάπτωση Υπηρεσίας, Λειτουργία Υπηρεσίας και Διαρκής Βελτίωση Υπηρεσίας)

         Αξία στον Οργανισμό από κάθε στάδιο του Κύκλου Ζωής Υπηρεσιών. (Στρατηγική Υπηρεσίας, Σχεδιασμός Υπηρεσίας, Μετάπτωση Υπηρεσίας, Λειτουργία Υπηρεσίας και Διαρκής Βελτίωση Υπηρεσίας).

 

Γενικές έννοιες και ορισμοί

Καθορισμός και επεξήγηση των κατωτέρω βασικών εννοιών:

         Χρησιμότητα και Εγγύηση

         Περιουσιακά στοιχεί, πόροι και ικανότητες

         Χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών

         Κατάλογος υπηρεσιών και Διαφορετική οπτική του Καταλόγου Υπηρεσιών

         Διακυβέρνηση

         Επιχειρηματική περίπτωση

         Διαχείριση κινδύνων

         Πάροχος υπηρεσιών

         Προμηθευτής

         Συμφωνητικό σε επίπεδο υπηρεσιών

         Συμφωνητικό σε επίπεδο λειτουργιών

         Υποστήριξη σύμβασης

         Πακέτο σχεδιασμού υπηρεσιών

         Διαθεσιμότητα

         Υπηρεσία γνώσης συστήματος διαχείρισης

         Στοιχείο διαμόρφωσης

         Διαμόρφωση συστήματος διαχείρισης

         Τελική βιβλιοθήκη πολυμέσων (Definitive media library - DML)

         Αλλαγή και τύποι αλλαγών

         Γεγονός (Event)

         Βασικές Αρχές και Μοντέλα:

         Στρατηγική υπηρεσιών: Δημιουργία αξίας μέσω υπηρεσιών

         Σχεδιασμός υπηρεσίας: Κατανόηση της σημασίας των 4 P's στη διαχείριση υπηρεσιών, κατανόηση των πέντε σημαντικών πτυχών στο σχεδιασμό υπηρεσιών

         Διαρκής βελτίωση υπηρεσιών: η προσέγγιση της διαρκούς βελτίωσης υπηρεσιών, κατανόηση του ρόλου των μετρήσεων για διαρκή βελτίωση υπηρεσιών και συζήτηση σημαντικών θεμάτων ( Συσχετισμός μεταξύ CSF's και KPI's, Baselines, Τύποι Μετρήσεων)

         Διεργασίες: Ο σκοπός της συγκριμένης ενότητας είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν πώς συνεισφέρουν οι διεργασίες της διαχείρισης υπηρεσιών στον κύκλο ζωής υπηρεσίας του ITIL, να εξηγήσει το σκοπό, τους στόχους και τις βασικές έννοιες:

         Στρατηγική υπηρεσίας (Διαχείριση χαρτοφυλακίου υπηρεσιών, Διαχείριση οικονομικών για υπηρεσίες ΤΠ, Διαχείριση επιχειρηματικών σχέσεων)

         Σχεδιασμός υπηρεσίας (Διαχείριση επιπέδου υπηρεσιών, Διαχείριση καταλόγου υπηρεσιών, Διαχείριση διαθεσιμότητας, Διαχείριση προμηθευτών, Διαχείριση χωρητικότητας, Συντονισμός σχεδιασμού)

         Μετάπτωση υπηρεσίας (Διαχείριση αλλαγών, Διαχείριση εκδόσεων και ανάπτυξης, Διαχείριση Γνώσης, Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και υπηρεσιών διαμόρφωσης, Προγραμματισμός και υποστήριξη μετάπτωσης)

         Υπηρεσία λειτουργίας (Διαχείριση συμβάντων, Διαχείριση προβλημάτων, Διαχείριση πρόσβασης)

         Διαρκής βελτίωση υπηρεσιών (Η διαδικασία βελτίωσης με επτά βήματα).

 

 


 

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Θα την βρείτε στη επιλογή: ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ και θα την υποβάλλετε στο e-mail pasypl@pasypl.gr.

 

 

fe